Sunday, March 29, 2015

KELEBIHAN order daripada saya!

Assalamualaikum
Salam Sejahtera






Stokis Floral Mask ada beribu-ribu orang. Tapi kenapa perlu beli daripada saya?



  • Saya jual harga pasaran (harga yang dipaparkan di belakang botol).   Ada stokis yang jual murah daripada RM39.90 untuk satu botol tetapi saya tidak, sebab saya jaga amanah pengasas Dian Pixy untuk mengekalkan harga. Biarlah saya rugi pelanggan lari daripada saya gagal jaga amanah.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
  • Postage hanya 10 sen! Harga postage lain saya belanja, sungguh!  Kalau mengikut pos laju, Semenanjung Malaysia kos penghantaran RM6 dan Sabah Sarawak RM9, tetapi saya tak kisah asalkan pelanggan happy.                                                                                                                                                                                                                                                                                       
  • Saya akan sedaya upaya pos awal dan beri tracking number kepada pelanggan sebagai bukti. Kalau tak ada apa aral.                                                                                                                                                                                                                                                                                       
  • Saya akan sertakan sekali kertas cara-cara menggunakan floral mask dengan betul, dengan harapan dapat membantu pembeli.                                                                                                                                                                                                                                                                
  • Saya akan cuba melayan pelanggan dengan baik, InshaAllah.

New update! 
  • GST tak dikenakan kepada pelanggan. Hanya akan dikenakan kepada para stokis (saya) dan owner. 



Saya suka quote, 
"Kita mudahkan urusan orang lain, 
Allah akan mudahkan urusan kita." 



Jom, tunggu apa lagi?
Boleh wsapp/sms kepada 018-2070322 (Aisyah Stokis Floral Mask)





1 comment:

  1. uiiittt mcm best je...dia tarik sume2 white head tu...

    ReplyDelete